Jesteś tutaj: HomeNasze Podróże

W dniu 22 listopada  2017r. uczniowie z kl. I - IV uczący się j. kaszubskiego wraz z opiekunami odwiedzili Regionalną Izbę Pamięci w Rokitkach. Mieliśmy okazję nie tylko zobaczyć, ale i dotknąć   wiele staroci, pamiątek rodzinnych  oraz przedmiotów  codziennego użytku z przeszłości.

Wycieczka do Gdyni

Napisał 27 wrzesień 2017

W dniu 27. 09. 2017r. wszyscy uczniowie uczący się języka kaszubskiego wzięli udział w wycieczce do Gdyni. Pierwszym punktem wycieczki było zwiedzanie okrętu „Błyskawica” z przewodnikiem. Następnie uczniowie wzięli  udział projekcie „Kaszuby na fali” realizowanym przez Akwarium Gdyńskie.

We wtorek 20.06.2017r.  z samego rana  wybraliśmy się na wycieczkę do Kartuz i Wejherowa w ramach nauki j. kaszubskiego. Od rana dopisywała nam piękna pogoda. Pierwszym celem  naszej podróży było Muzeum Kaszubskie w Kartuzach, a następnie odwiedziliśmy kościół w kształcie trumny czyli  Kolegiatę  Wniebowzięcia NMP w Kartuzach.

W dniach od  8 do 9  czerwca  2017r. odbył się biwak integracyjny klas IV – VI  w Mikorowie – wiosce ziół i kwiatów. Nasi opiekunowie zapewnili  nam wiele atrakcji, więc nie nudziliśmy się. Po przyjeździe rozlokowaliśmy swoje bagaże w pokojach i resztę czasu spędziliśmy na świeżym powietrzu.

Wycieczka do Parku Trampolin

Napisał 05 czerwiec 2017

5 czerwca 2017 roku dzieci z oddziałów przedszkolnych i z klas I-III brały udział w wycieczce do Parku Trampolin JumpIN w Słupsku. W parku trampolin dzieci udowadniały, że walka z grawitacją jest możliwa. Znalazły tam mnóstwo atrakcji, dzięki którym nie zmarnowała się żadna minuta zabawy. Znakomita rozrywka połączona została z treningiem.

Polish English French German Hungarian Italian Latvian Portuguese Russian Slovak Spanish

Pogoda

W JASIENIU

77-122 Jasień

Tel: (059) 82-32-225

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.