Jesteś tutaj: HomeO NasNasze PodróżeWycieczka do Kartuz i Wejherowa

20 czerwiec 2017
Oceń ten artykuł
(1 głos)

We wtorek 20.06.2017r.  z samego rana  wybraliśmy się na wycieczkę do Kartuz i Wejherowa w ramach nauki j. kaszubskiego. Od rana dopisywała nam piękna pogoda. Pierwszym celem  naszej podróży było Muzeum Kaszubskie w Kartuzach, a następnie odwiedziliśmy kościół w kształcie trumny czyli  Kolegiatę  Wniebowzięcia NMP w Kartuzach.

Potem udaliśmy się do Wejherowa, gdzie pod okiem przewodnika zwiedzaliśmy miasto i  Kalwarię Wejherowską. Duże wrażenie zrobił na nas Ratusz, a w nim Sala Tradycji i  Historii z tradycyjnymi ubraniami i narzędziami kaszubskimi. Tam też po raz kolejny w tym dniu zaśpiewaliśmy Alfabet Kaszubski.

W parku miejskim mogliśmy wyhasać się na  dużym placu zabaw. Na starówce przy pomniku Wejhera zjedliśmy pyszne lody, kupiliśmy pamiątki i udaliśmy się na smaczny obiad.

To był dzień pełen niezapomnianych wrażeń.

Polish English French German Hungarian Italian Latvian Portuguese Russian Slovak Spanish

Pogoda

W JASIENIU

77-122 Jasień

Tel: (059) 82-32-225

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.